12.10.09

Indon Ni Sial.....

Bila baca berita tentang kempen Sapu Malaysia oleh 

suku puak Indon di negara Indo Ni Sial, aku rasa ada benda 

yang kita pinjam dari mereka perlu kita pulangkan balik.


Antaranya ialah :





1. Mee Bandung   



2. Mee Jawa


3. Limau Bali


4. Air Bandung


5. Nasi Padang


6. Asam Jawa




Ada lagi dak...?

7 ulasan:

MaizaC'Joe berkata...

salam

hahaha.. betul jg kan..
abeh kat sana ada pl nasi beriani.. nasi kandar.. yg org tempatan jual.. apasal tak teringin nak kasi balik pada india.. mujur india tak marah...

mycaklempong berkata...

kesian kat mamak nasi kandar kalu kena pulang balik semua benda tu...hahahaha

kuina berkata...

singapura pun akan mintak balik bihun singaporenya...

Zyma Saad berkata...

Kasut Jepun pun kene hantar balik kalau Jepun menuntut.

:)

mycaklempong berkata...

Ni nak suruh saya bom ke Indon Ni Sial tu? Biaq depa bengong jangan kita macam depa. Syabas Inspektor Shahab...

winter_gurl berkata...

Mereka skg datang Malaysia nak menumpang kemewahan ..... nak sapu Malaysia ?? Malaysia sapu orang2 dia Balik baru tau

Tanpa Nama berkata...

diorang ni memang tengah sapu malaysia.. sau dwet kiter bawak balik indon.. :0