28.1.10

Impian Pergola


Hari ini kerja-kerja pengubahsuaian rumah aku mula dijalankan. Tiada apa yang hendak diubah sangat sebenarnya cuma mekap sikit-sikit. Tengoklah kalau takde apa-apa rintangan, seminggu siaplah. Budget ciput aje. Pengubahsuaian ini tak akan berhenti setakat ini saja. Kalau ada rezeki lebih, buat lagi. Perancangan asal nak pasang pergola (tengokle gambar atas) tapi bila dihitung bajet...tak cukup daa.Takpe, impianku pasti terlaksana juga akhirnya.

1 ulasan:

Zyma Da` Catwoman berkata...

Salam Cikgu......

Insya Allah, nanti siap la tu.
Biar bajet ciput, jgn budi bahasa ciput.

Bila nak ajak sy makan goreng pisang dan air kopi panas kat rumah Cikgu ye?? Sambil tu sy nak ke Bukit Indah.....tak jauh dah kan dgn rumah Cikgu kan!!!

;)