11.7.10

Mari Kita Berbogel

Panas sungguh artis Malaysia yang seorang ini. Panas sehingga menggelegak. Semuanya atas tuntutan kerja seni. Seni menghalalkan segalanya. Itulah penyebab masyarakat memandang rendah kepada manusia seni. Atas nama seni, semua dosa ditolak ke tepi. Mungkin Arja Lee memahami seni pada tahap tertinggi, maklumlah dia kan pelajar seni di USM. Tahniah kepada USM kerana berjaya melahirkan pelajar yang mencatat rekod sejarah Melayu. Kalau setakat nak berbogel, tidak perlulah si mamat ni belajar tinggi-tinggi. Mat gian tepi longkang belakang Chow Kit pun sanggup berbogel kalau dibayar. Tak perlu nak berseni-seni. Kata pengarahnya, Raja Azmi, Arja berbogel di tempat awam. Jadi bukan satu kesalahan pada Arja nak berbogel. Tahniah Raja Azmi. Sekali lagi awak berjaya mencetuskan ribut. Tahniah Arja Lee. Tahniah Raja Azmi. Tahniah industri perfileman negara. Mufti Johor kata, haiwan pun tak tunjuk kemaluan pada manusia...
Nampak dak kemaluan dia? Dak kan.....

2 ulasan:

Mikah Lurima berkata...

seriouslahhhh?? ishk3... ape nak jadi lah. malu sy bila ada bakat dlm bidang seni walopon bukan pd lakonan. sbb org mungkin anggap sy sama je. mampu berbogel. maluuuuuuuuuuuuu!

*suka ayat dalam entry ni. amat mendalam ok! hehe~

Wanita Bertudung Hitam berkata...

tahniah!