6.1.11

Bloggers Kaki Kelentong ?

Tengok tajuk bukan main lagi. Gempak satu Malaya. Ini mesti kes blogger gila traffic. Gila nak tambah folllower. Saya tak gila traffic. Ada pembaca nak masuk, masuklah baca. Kalau tak ada , takpa.Memadai dengan traffic sekarang sebab saya  sentiasa sibuk. Saya bukannya blogger tegar yang sentiasa perlu kemaskini. Saya tidak menjadikan Nuffnang sebagai majikan saya.Blog ini hanya sebagai tempat mencatat sesuatu. 

Memanglah tajuk berupaya menarik pembaca. Itu memang saya tidak nafikan tapi pastikan yang berita yang disampaikan tu betul-betul sahih. Tajuk panas tapi bila masuk baca.....haram...!Agak-agaklah. Selepas ini jangan marah kalau orang cakap yang blogger ni kaki kelentong. Memang pun...! Hahahaha...

2 ulasan:

MaizaC'Joe berkata...

Assalamualaikum

aiseh.. cikgu panas semacam ja ni.. klu bab nuffnang tu.. sama la.. Maiza pun xpasang benda tu.. napa ntah xkisah sangat biar la org nak kt kolot pun...

Catwoman berkata...

Salam Cikgu.....

Amboiiiiii.....hangin satu badan ye, Cikgu. Sabar ye....

:)