10.2.11

Mari Kita Sambut Hari Valentine

Takde idea nak menyambut Hari Valentine?

Kesian. Semua couple sambut Valentine...takkan awak tak mahu sambut. Takde standard la kalau tak sambut Valentine. Kolot. Macam orang kampung.

Apa pulak kata pakwe / makwe awak? Masa ni la nak tunjukkan betapa agungnya cinta awak pada dia. Sekurang-kurangnya belilah bunga ka ....

Islam tak benar sambut Valentine ? Alaaa.... setahun sekali ja. Bukannya mak bapak awak kat kampung tau pun. Depa tu jeles sebenarnya. Jangan lupa tau sambut Valentine.


Inilah rupa st. Valentine tuh...


Tak payah nak larang-larang. Kalau kita larang pun, mereka tetap nak sambut jugak kan. 
Tak payah nak berdalil-dalil. Kalau kita larang pun, mereka tetap nak sambut jugak kan.

Apa kata kalau kita minta kerajaan kita umumkan 14 Februari sebagai cuti umum. Nak berkasih sayang kan. Kalau beri cuti, baru seronok. Lagi banyak anak haram akan keluar. Kalau nak sambut jugak Valentine tu, sila baca di  pautan di bawah :



Tiada ulasan: