31.3.12

RM 25 X 3 = RM 75.00....!




Itu cerita penari tiang. Apa kata kalau kita gantikan tiang besi tu dengan batang buluh yang baru ditebang? Lagi syok tengok mereka menggelitis menonggek-nonggek kegatalan miang.

Kalau dah tak ada kerja sangat, kau pergilah kerja jaga tandas ke, jual tisu ke....dak pun kau jual lah ulam kat pasar malam. Ada juga faedahnya. Ini yang kau pergi jual jubur bagi orang tengok apa hal?

Hangpa boleh ganti apek tua ni jaga tandas....!

3 ulasan:

Ahmad Syuxer berkata...

dunia semakin kelakar, bro..hehe..undang-undang pun sekarang pilih bulu cam status vip ke tak..bab denda pasal menari kat tiang secara ghairah, memang kelakar la didenda murah benar.

Bung Muzaffar berkata...

Kah...kah...kah....kelakar....memang kelakar...!

natrah ismail berkata...

tak berbaloi nya..ee!